Search Suggestions
      понеделник, 15.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Кап. Андрей Стаев: Имаше сериозна опасност от пречупване на кораба, това беше логистичен кошмар

          „Това беше нестандартна операция. Рискът беше на всяка крачка. От риск за екипажа до риска за околната среда“, сподели капитанът на влекача „Кастор“ Андрей Стаев пред bTV.

          - Реклама -

          Tой ръководеше операцията по изтеглянето на „Вера Су“, който беше заседнал повече от месец край местността „Яйлата“.

          По думите му операцоята е била успешна заради координацията между различните институции.

          Планът за спасяването на заседналия кораб край Камен бряг е имал „девет действия“.

          „Не може да става дума за сравнение с операцията по освобождаването на заседналия наскоро кораб в датски води и изтеглянето на „Вера Су“. Край „Яйлата“ всичко е скали, което затруднява действията на спасителите“, подчерта той.

          „Имаше сериозна опасност от пречупване на кораба. Капитан Динкин се занимаваше с конструктивната му устойчивост. „Хидроремонт“ направиха чудеса. Корабът беше стъпил на четири скали и две трети от него шаваха. 10 тона греди и всякакви конструктивни елементи бяха заварени, за да го укрепят. Това беше логистичен кошмар“, разказа Стаев.

          Неговият кораб „Кастор“ има мощност да тегли 40 тона, но той е използвал само пет от тях, защото ако е била използвана пълната мощност, „Вера Су“ е щял „да се разпори“, разкри Стаев.

          „Това беше нестандартна операция. Рискът беше на всяка крачка. От риск за екипажа до риска за околната среда“, сподели капитанът на влекача „Кастор“ Андрей Стаев пред bTV.

          - Реклама -

          Tой ръководеше операцията по изтеглянето на „Вера Су“, който беше заседнал повече от месец край местността „Яйлата“.

          По думите му операцоята е била успешна заради координацията между различните институции.

          Планът за спасяването на заседналия кораб край Камен бряг е имал „девет действия“.

          „Не може да става дума за сравнение с операцията по освобождаването на заседналия наскоро кораб в датски води и изтеглянето на „Вера Су“. Край „Яйлата“ всичко е скали, което затруднява действията на спасителите“, подчерта той.

          „Имаше сериозна опасност от пречупване на кораба. Капитан Динкин се занимаваше с конструктивната му устойчивост. „Хидроремонт“ направиха чудеса. Корабът беше стъпил на четири скали и две трети от него шаваха. 10 тона греди и всякакви конструктивни елементи бяха заварени, за да го укрепят. Това беше логистичен кошмар“, разказа Стаев.

          Неговият кораб „Кастор“ има мощност да тегли 40 тона, но той е използвал само пет от тях, защото ако е била използвана пълната мощност, „Вера Су“ е щял „да се разпори“, разкри Стаев.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ВСУ стабилизираха положението си в Днепропетровска област

          Въоръжените сили на Украйна (ВСУ) донякъде са стабилизирали положението си на фронта в Днепропетровска област. Това е постигнато чрез предислоциране на по-голямата част от...

          Президентът на Полша: ЕС няма място при обсъждането на териториалните въпроси за Украйна

          Европейският съюз няма място в обсъждането на териториални въпроси в преговорите за уреждането на конфликта в Украйна, заяви президентът на Полша Карол Навроцки. „Териториалните въпроси...

          Ситуацията за руската армия бързо се влошава в западната част на Купянск

          Ситуацията за руската армия продължава бързо да се влошава в западната част на град Купянск, Харковска област, пише руският военен блогер Юрий Подоляка в...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions